اهدای سه دستگاه خودرو 206 به نمایندگان فعال شرکت مشکفام فارس

یکی از مهمترین ارکان سازمانی در مشکفام فارس، قدرشناسی از زحمات کشیده شده برای اعتلای شرکت، صنعت و کشور عزیزمان ایران است.

طی سفر مدیران اصلی شرکت مشکفام فارس به استان حاصلخیز و پرتلاش مازندران، من تقدیر از نمایندگان این شرکت در این استان، سه دستگاه خودرو 206 به رسم یادبود و قدردانی تقدیم به این عزیزان شد. امیدواریم که با این اتفاق، ایجاد انگیزه ای مضاعف برای سایر نمایندگان در پهنه ی کشور عزیزمان ایران ، کرده باشیم.

شرکت مشکفام فارس با داشتن بیش از 38 نماینده فعال در سراسر کشور، تلاش برای به دست آوردن سهم بزرگی از بازار را داشته که این مهم با ارائه خدمات و محصولات بسیار با کیفیت و همچنین، پی گیری و همراهی با نمایندگان، عاملیت ها و مصرف کنندگان گرامی می باشد.

مصاحبه:

گپ صمیمانه مدیرعامل شرکت مشکفام فارس، جناب آقای بوستانی با مسئولین سازمان حفظ نباتات کشور

در این گفتگو، آقای مهندس بوستانی ضمن ابراز امیدواری از همراهی های آینده سازمان حفظ نباتات کشور، به مرور تاریخچه ای از افتخارات شرکت مشکفام فارس پرداخته و درباره سختی های پیش روی این صنعت مهم در کشور، گلایه هایی را نیز عنوان کردند.

حضور شرکت مشکفام فارس در نمایشگاه بین المللی کشاورزی ایران مال(1402)

در تور علمی-تجاری چهار روزه برگزار شده توسط شرکت مشکفام فارس، با حضور پررنگ کارشناسان، مدیران و نمایندگی های مشکفام فارس در غرفه شرکت مشکفام فارس، تجربیات بسیاری اندوخته شد که امیدواریم در پیشبرد اهداف مورد نظر کمک کننده باشد.

در این دیدارها، از نقطه نظرات دوستانی که از غرفه بازدید فرمودند نکته برداری شد تا پس از بازگشت به تک تک آنها در راستای بهبود خدمات باکیفیت رسیدگی شود.